2 stycznia 2015

Noworoczne wspominki i LO`s You`re my heart

Święta, Sylwester i Nowy Rok za nami. Czerwono, biało, zielone szaleństwo za nami. Świat po malutku wraca w swój rytm. A ja noworocznie sobie wspominam. Mój synuś skończył roczek i lada chwila pójdzie do żłobka. Przypłacam to ciężką depresją, którą postanowiłam troszkę podleczyć wieczornym majstrowaniem.
 I tak powstał layout , z jednym z moich ulubionych syneczkowych zdjęć. Piękny papier w róże przywiódł mi na myśl, jakiś zaczarowany ogród. Pełen wróżek, elfów i krasnoludków.  I w tę stylistykę wpisało się...pudełko po chusteczkach. Nie wiem jak wam, ale mnie szaleńczo podobają się te tekturowe róże, które z niego wycięłam. Bajeczne. I zielona farba, którą przypadkiem odkryłam w swoich zbiorach. Obłędny jak dla mnie odcień. Dziś też coś z nim zmajstruję.
 Ale nie będę już przynudzać. Oglądajcie sobie moją pracę, a ja tymczasem złożę Wam lekko spóźnione, lecz najszczersze życzenia Noworoczne. Buźki!






















A, że jest tajemniczo to pasuje do wyzwania






4 komentarze:

  1. Ciekawa kompozycja i praca z mediami :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca ze słodkim zdjęciem :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So sweet layout and photo!
    Thank you for playing along with us at Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urokliwie i interesująco :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że tutaj jesteś. Może podzielisz się ze mną, swoimi wrażeniami? :)
It's nice that you are here. Can you share with me your experience? :)